jueves, 1 de septiembre de 2011

Van Jos in België en van Veerle in Frankrijk

ja moatse, ik doe mee, laat u maar gaan
en groeten aan allen - als ik nu op "enter" klik, hoort ge mij dan?
mvg - jvk

Hi papa,
Als leek in het bloggen zag ik mijn vers verhaaltje door een verkeerde handeling voor mijn ogen verdwijnen.
Help!
Ik vertrouw op het feit dat jij een oplossing zal vinden om mijn verhaaltje op de familie blog te krijgen.
Jij kan me misschien ook uitleggen hoe ik voor een volgende beurt dergelijke incidenten kan vermijden.
Ik graaf in mijn frisse geheugen en begin dus opnieuw...

Dag wel gekende en minder gekende schatjes,
Als afstammeling uit een "ontplofte" familie vind ik het een fantastisch idee om via een web (zonder de spinnenkoppen!)alle stukjes over de hele wereld verspreid (dankzij Christophe zijn onze grenzen buiten Europa verlegd!) de kans te geven om via deze weg onze zieltjes eventjes als een puzzel opnieuw virtueel samen te brengen. De initiatieven van den Bruno zijn dan ook toe te juichen!
Nu moet ik wel toegeven dat ik als actieve verhuisster (ja, vreemd beroep, hé!?) het schrijven de laatste tijd een beetje heb laten verwateren.
Ik ben hier niet om valse beloftes te maken, maar zal trachten van jullie af en toe op de hoogte te houden van de Zuid-Franse avonturen.
Het ga jullie goed, iedereen,vanonder en vanboven, overal en in alle hoekjes!
Veerle

No hay comentarios:

Publicar un comentario